قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

دنیای من نی نی نازم

جشن سیسمونی

1393/4/8 0:37
نویسنده : pany
820 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 2 تیر 93

پسر عزیزم دوشنبه جشن سیسمونیتو گرفتیم جشنبخاطر ماه رمضان وگرمای شدید مرداد مجبور شدیم تو تیر جشنتو بگیریم

همه از اتاقت تعریف کردن واز مامانی تشکر کردن برای خریدن سیسمونیت تشویق عکس کادواتو میگیرم وبرات نگه میدارم .

همه چیز خوب وعالی  پیش رفت از همه چی راضی بودمراضی.عکسای اتاقتو هم برات میزارم عزیزکمچشمک

این روزا وقتی مامانی آروم یجا میشینه شماشروع میکنی به ورجه وورجه کردن پسرم که خیلی برای من شیرینه متنظرآرام

یه سونو هم با بابایی رفتیم که کلی بهمون خوش گذشتمحبتآرام که شما رو دیدیمو صدای قلبتو شنیدیم.

مواظب خودت باش پسر گلمبوسمحبت

تزیین در ورودی اتاق نی نی 

میز عصرونه شامل آش گندم میرزاقاسمی سالاد الویه ودسر (پان اسپانیایی و ژله دورنگ )

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

♥ مامان مهیلا♥
8 تیر 93 16:28
سلام جشن سیسمونی پسرت مبارک انشالله به سلامتی استفاده کنه عکس اتاقشو بزار ببینیم
pany
پاسخ
مرسی عزیزم چشم تو اولین فرصت میزارم
تبادل لينک
12 تیر 93 19:56
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -------
pany
پاسخ
مرسی عزیزم
♥ مامان مهیلا ♥
24 تیر 93 16:21
واااااااااااااای چه با سلیقه
pany
پاسخ
مرسی گلم
ENIS
16 مرداد 93 13:30
سلام مبارک باشه غزیزم امیدوارم سایتون تا ابد بالای سرش پهن باشه...منم پیرمو دارم با زره زره وجودم حسش میکنم و براش سه وبلاگ ساختم اگه دوست داشتین تبادل لینک کنی به من اطلاع بدین بای
pany
پاسخ
مرسی عزیزم