قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

دنیای من نی نی نازم

شیطون بلای من

1393/2/17 11:46
نویسنده : pany
450 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز دوشنبه  8 اردیبهشت93

سلام عزیزکم 

پسر گلم امروز 20 هفته شدی تکون خوردنات بیشتر شده شیطونکم ولی من دوست دارم بیشترو بیشتر تکون بخوری 

                                                                                                                                                                                                                                                   

                                                                         

کلی لباس و اسباب بازی برای پسر گلم خریدیم وقتی اتاقتو کامل چیدم عکسشو میذارم .

نصف راه تموم شدو من روز شماری میکنم برای اومدنت قشنگم

خیلی دوست دارم بوس به گلم مواظب خودت باش عزیزکم

 

پسندها (3)

نظرات (7)

♥ مامان آینده ♥
14 اردیبهشت 93 14:19
سلام گلم 20 هفتگی کاکل پسرت مبارک اشالله این 20 هفتگی رو به سلامتی پشت سر بزلری ممنون به وبم سرزدی بازم بیا منتظرم
pany
پاسخ
مرسی عزیزم
madarkhanomi
17 اردیبهشت 93 12:28
انشاله که به سلامتی کوچولوت رو در آغوش بگیری ولی از من میشنوی الان تا نیومده فقط بخواب!!!! چون بعدا آرزوی خواب داری
pany
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان عرفان
17 اردیبهشت 93 14:35
سلام ماماني گل. مباركه 20 هفتگي جيگرت. عزيزم انشالله خبر بيست ماهگي و بيست سالگي و ....... بزاري.
pany
پاسخ
سلام مرسی گلم
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 21:50
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:19
دلت تنگ یک نفر که باشی ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛ و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد .... هیچ چیز درست نمی شود ... !!!
مامان هستی
2 خرداد 93 19:55
ایشاالله گل پسرمون صحیح وسالم بدنیا بیاد و مامان گلشو ببینه.حس خیلی قشنگیه وقتی که تکون میخوره حتما سوره عصروبخون. اگه با تبادل لینک موافقی به وبلاگ ماهم سربزن
madarkhanomi
2 خرداد 93 20:21
لطفا یه سر بهم بزن و توی نظر سنجی شرکت کن.مرررسی