قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

دنیای من نی نی نازم

جنسیت نی نی گلم

1392/12/18 12:30
نویسنده : pany
587 بازدید
اشتراک گذاری

امروز  شنبه19 اسفنده

11 اسفند وقت سونوگرافی غربالگری داشتم از دیشب استرس گرفته بودم که تو نینی کوچولو بالاخره خودتو به ما نشون میدی یا نه.......خیال باطل  

صبح تو راه بابایی به خاطر اینکه استرس من کم بشه گفت بیا با هم شرط ببندیم بابایی میگفت شما پسملی من میگفتم شما دخملی قرار شد هرکی شرطو باخت یه شام بده.

خلاصه رفتیم سونوگرافی دکتر مروارید موقع سونو اول از دکتر پرسیم جنسیت نی نی معلوم نیست دکتر هم با کلی اذیت کردن وشوخی نظر بابایی رو در مورد تو پرسید که بابایی هم گفت من شرط بستم پسره بعد دکتر هم گفت شما شرطو بردی و نی نی گلتون شازده پسره                              

من وبابات هم ازت می خوایم همیشه پسر خوبی باشی عزیزم 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان مهیلا
18 اسفند 92 13:57
سلام مبارکه انشالله پسملتون به سلامتی بیاد بغلتون به وب منم سر بزنید
pany
پاسخ
مرسی که به وب من سرزدی عزیزم
مامان عرفان
22 اسفند 92 12:29
سلام عزیزم نازی پسرت چطوره؟ از الان براش اسم بزارین . من وقتی از سونو اومدما اسمشو تعیین کردم. اسم پسرم عرفان هست و اردیبهشت بدنیا میاد. خوشحال میشم به شاپسرم سر بزنی
pany
پاسخ
سلام عزیزم ان شاالله که نامدار باشه شازده پسرت منم تو اولین فرصت اسم نینیمو انتخاب میکنم ممنون که به وب ما سرزدی
نفیسه
23 اسفند 92 0:38
سلام خانمی تبریک واسه شازده پسر و اومدنت به نی نی وبلاگ به وب من هم سر بزن . امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم
pany
پاسخ
مرسی گلم حتما دوستای خوبی میشیم عزیزم
مامان فری
24 اسفند 92 20:38
سلام خانومی مبارک باشه انشاا.. به خوبی خوشی به دنیا بیاد شازده پسرت
pany
پاسخ
سلام مرسی از لطفت گلم
نی نی سرچ
8 فروردین 93 19:00
به امید سلامتی و طول عمر برای نوزاد خوشکلتون از شما دعوت می کنیم از نی نی سرچ دیدن کنید و به دوستانتون توصیه کنید. www.ninisearch.com (راهنمای جامع بارداری و زایمان)
madarkhanomi
10 فروردین 93 13:54
مبارکه عزیزم
مامان بنيتا
11 فروردین 93 13:52
سلام عزيزم،به وب ما هم سر بزن ،خوشحال ميشيم ما رولينك كنيد